1 czerwca 2013

skarbczyk wspomnień

nachodzą mnie różne myśli..lubię analizować sytuacje, które miały miejsce..zaliczam to,  tamto, owamto..szkoła ma się ku końcowi..Ja staram się być na bieżąco. Myślę, podsumowując, że największy wpływ na moje postrzeganie fotografii i pewnego rodzaju wolność spojrzenia  miał Paweł Klein..wykładowca od zaawansowanych technik oświetleniowych..- fotografii studyjnej - portretów w różnych konwencjach i historii fotografii..wyśmienity fotograf wnętrz...ale nie tylko..dzięki jego wykładom zrozumiałam co w fotografii pchnie mnie do przodu..czego się nie bać, co jest błędem a jednocześnie zaletą zdjęcia..i jak budować sobie 'skarbczyk wspomnień'; elokwencja, estetyka i sposób wypowiadania się..generalnie odpowiada mi wszystko - myślę, że chciałabym pracować z Pawłem...podglądać na czym polega praca i uczyć się..

Subscribe